Dankbaar

7 Nov

Voor mijn Familie en vrienden.

Soms heb je van die dagen dat je wilt springen in het rond,

dat doe ik vandaag met beide benen van de grond.

Wat is het prachtig, mooi en fijn,

dat jullie mijn vrienden en familie zijn.

Wat houd ik toch van jullie allemaal,

iedereen met zijn eigen bijzondere verhaal.

Ik dans in het rond, wat een goed gevoel,

ik ben zo ontzettend blij met jullie, dat is wat ik bedoel.

Samen lachen, samen huilen,

altijd bij elkaar kunnen schuilen. 

Samen genieten van het leven,

Samen zoveel dingen beleven.

Jullie zitten in mijn hart, diep daar binnen in

Jullie geven mijn leven zoveel zin

Want jullie kleuren mijn leven verder in

Liefs Laura

4 Reacties to “Dankbaar”

  1. Mark november 10, 2011 bij 7:11 am #

    Wat een prachtig gedicht, zeg! Bedankt.

  2. Linda november 22, 2011 bij 10:14 am #

    Mooi!!! Maakt me ook weer beseffen wat ik allemaal heb. Even een stukje in de lucht springen dan maar :). Prachtig gedicht lieve Lau, en jij zit ook altijd in mijn hart!! xxxx

Geef een reactie

