Onbereikbaar

1 Nov

Door Laura Donker

Piekeren over iemand waar je van houdt, wie kent het niet…

Soms is iemand onbereikbaar. Wordt deze gevangen in een ziekte of in stil verdriet. Maar stiekem is deze toch ook op zoek naar liefde, vergeet dat niet. Stil verdriet, soms is het even weg, maar echt verdwijnen dat doet het niet

Ik houd mijn adem in

Jij zo fragiel

Zo zorgzaam en mooi

Je kijkt in het rond, je lacht en je praat

Over van alles en nog wat

Maar niet waar het echt om gaat

Er bekruipt mij een beklemmend gevoel

Je woorden stranden bij de intentie deze uit te spreken

is onder andere wat ik bedoel

Zoveel oren die naar je willen luisteren

Handen die je op willen vangen

Je ziet het niet maar echt niemand wil dat jij hier in blijft hangen

Zo bijzonder en fijn, zo’n mooi persoon

denkt zelf steeds maar weer ik ben maar zo gewoon

Ik ben bij je met mijn hoofd en met mijn hart

Ik  houd je vast, zacht en teder dan weer hard

Jij mooi en puur, voelt zo intens

Even sluit ik mijn ogen en doe stilletjes een wens

Jij verspreidt zoveel mooie  kleuren

die mogen niet vervagen

Dat mag ik niet laten gebeuren

Zulke mooie klanken

Daar wil je voor bedanken

Mijn liefde en zorgen over jou

Ik wou dat jij deze zag

En dat je begreep

hoe graag  ik zou willen dat ik jou helpen mag

4 Reacties to “Onbereikbaar”

  1. Hans Visser november 2, 2011 bij 1:50 pm #

    Retegoed Lady’s!!! Complimenten!!!

    • Piekervrij november 2, 2011 bij 3:37 pm #

      Dag Hans,
      Dankjewel voor het compliment ***Glimmmm**
      Laura & Elysa

  2. Nazairix november 2, 2011 bij 10:54 pm #

    Heel mooi geschreven

Geef een reactie

