denkpatronen – perfectionisme

17 Sep

door Elysa Kramer

Tien jaar geleden ben ik van mijn overdreven perfectionisme genezen door een onmogelijke opdracht van mijn coach Robbi. Ze zei tegen mij: “Faal en geniet ervan, dat is je huiswerk voor de volgende keer”. Klik hier als je  wilt lezen hoe ik mezelf ongelofelijk voor aap heb gezet op de auditie voor de Aida Musical. 

‘ Al dat gestreef naar een tien, terwijl ik wil leven met een zeven!’ ,  is een inspirerend lied voor de overdreven perfectionist die altijd maar de lat veel te hoog voor zichzelf legt (met dank aan  Annemieke, collega trainer (en perfectioniste) .


Geef een reactie

